ZARZĄDZANIE FAKTURAMI

Zaawansowany proces
Skuteczne zarządzanie procesami księgowymi w Twojej firmie.
Kompletny obieg faktur
Zaawansowany obiegu faktur z wieloetapową akceptacją oraz udziałem wszystkich potrzebnych użytkowników.
Automatyzacja procesu
Zarządzanie fakturami w ELO pozwala zredukować czas oraz koszty procesu.
ELO pozwala na skutecznie i zaawansowane zarządzanie i przetwarzanie faktur. Modelowanie procesu jakim jest obieg faktur pozwala znacząco zredukować zarówno czas realizacji jak i koszty prac z nim związanych.
Wykorzystując ELO przychodzące faktury mogą być automatycznie identyfikowane oraz rejestrowane, a następnie skierowane do wskazanego użytkownika.
Zapoznaj się z możliwościami obiegu faktur realizowanego za pomocą aplikacji ELO.
ZARZĄDZANIE DOKUMENTEM I PRACA GRUPOWA:
wykaz przykładowych funkcji jakie możemy realizować za pomocą ELO:
- Wprowadzanie Faktur do aplikacji ELO w formie cyfrowej – dowolny sposób deponowania bazowej wersji dokumentu (skan, e-mail, zasoby lokalne).
- Opis faktury w aplikacji ELO z użyciem:
– Formularz/Maska Słów Kluczowych,
– Indeksowanie kluczowych danych opisujących Fakturę,
– Wykorzystanie automatyzacji pól indeksowania do inicjowania działań skryptowych w ELO.
- Tworzenie i inicjacja Elektronicznego Obiegu Dokumentów w oparciu o dany typ Faktury oraz docelową Grupę Użytkowników.
- Możliwość opisu Faktury przez Użytkownika na dowolny, zdefiniowanym wcześniej etapie pracy z dokumentem lub węźle elektronicznego obiegu dokumentu.
- Akceptacja dokumentu przez zdefiniowanego Użytkownika na wcześniej wskazanym węźle Procesu Biznesowego.
- Delegowanie/eskalacja działań nad danym dokumentem/Fakturą do innego Użytkownika.
- Weryfikacja i ewidencja, w którym węźle dany dokument/Faktura znajduje się oraz kto obecnie wprowadza zmiany.
- Możliwość eskalacji problemu/sytuacji związanej z danym dokumentem.
- Akcje Warunkowe, np. definiowanie wymogu dodatkowej akceptacji/weryfikacji przy ustalonej sumie na Fakturze.
- Integracja z Systemami/Aplikacjami ERP, finansowo-księgowymi, CRM, Bazą Kontrahentów (wymaga weryfikacji oraz testów).